Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Provozovatel:
Top-Parfémy s. r. o.
Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava.
IČO: 52 849 651
IČ DPH: SK2121217131
Sme plátci DPH.
- Základní ustanovení
- Všechny smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud je smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 12/2010. č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“), zákonem č.j. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“) a zákonem č. 250/2007 Sb. č. 102/2014 Sb., o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů. Pokud je smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č.7. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů.
- Poskytovatelem služeb je společnost Top-Parfémy s. . r. o., se sídlem Karpatské námstie 10A, 831 06 Bratislava, IČO: 52 849 651, zapsaná v rejstříku okresního soudu Bratislava I, oddíl: Sro, vložka č.j. 143953/B, dále jen „dodavatel“).
- Dodavatel zveřejňuje seznam zboží, které nabízí zákazníkovi a umožňuje zákazníkovi zboží objednávat prostřednictvím aplikace na internetové adrese www.top-parfumy.cz (dále jen elektronický obchod). Týto obchodní podmínky jsou vázány na nákup v elektronickém obchodu. Odesláním objednávky formou elektronického obchodu zákazník vyjadřuje, že si všeobecné obchodní podmínky přečetl v plném rozsahu, porozuměl jejich obsahu a všem podmínkám a že s nimi souhlasí.
- Nákup zboží prostřednictvím elektronického obchodu mohou provádět fyzické osoby a právnické osoby bez ohledu na právní formu.
- Informace o zboží a ceně
- Produkty a jejich ceny jsou zobrazeny a aktualizovány na webové stránce: www.top-parfumy.cz
- Prodávající je plátce DPH.
- K základní ceně objednávky je připočtena cena za dopravu zboží podle toho, jaký způsob doručení si kupující vybere.
- Objednání zboží
- Zboží, které je uvedeno v katalogu elektronického obchodu si zákazník objednává tak, že vybraný produkt zaklikne a vloží do nákupního košíku a odešle objednávku.
- Odesláním objednávky zákazník souhlasí s VOP a zpracováním jeho osobních údajů.
- Po zaslání objednávky bude zákazníkovi zaslán potvrzovací email, který potvrdí zařazení objednávky ke zpracování.
- Příprava zboží k expedici a doručení zboží
- Po ověření disponibility zboží a platných cen dodavatel objednávku zákazníkovi připraví k expedici. Následně bude zákazníkovi odesláno zboží, na adresu, kterou uvedl jako adresu pro doručení.
- Cena a platební podmínky
- Cena je sjednána zadáním objednávky zákazníka včetně všech poplatků.
- Zákazník je povinen objednané zboží uhradit v plné výšce a to jedním z následujících způsobů:
- dobírkou - uhradí zboží v plné výšce kurýrní společnosti, Zásilkovně nebo České poště.
- převodem na bankovní účet dodavatele.
- online platba kartou - přes zabezpečenou online platební bránu.
- Dokladem o prodeji je objednávkový list připojený ke každé zásilce. Faktúru zákazník obdrží nejpozději do 15 kalendárních dnů od úhrady.
- Termín dodání
- Termín dodání objednaného zboží je obvykle do 7 pracovních dnů od odsouhlasení objednávky, pokud se nedohodne se zákazníkem jinak.
- Kupní smlouva, odstoupení od kupní smlouvy
- O uzavření kupní smlouvy dle předchozích ustanovení obchodních podmínek, vystaví dodavatel fakturu. Po vystavení faktury bude zboží odesláno k zákazníkovi spolu s tímto daňovým dokladem, který je zákazník povinen v případě reklamace předložit.
- Zákazníkovi vzniká právo na odstoupení od kupní smlouvy (tj. do 14. kalendářních dnů) za podmínek upravených zákonem o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji a také za podmínek stanovených Občanským zákoníkem.
- Vrácené zboží musí být kompletní a nepoškozené. Nemůže nést známky nepřiměřeného nebo nadměrného používání. Zboží musí být vráceno s veškerým příslušenstvím a v původním obalu spolu s fakturou.
- Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
- prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen (parfémy, kosmetika, drogerie apod.),
- prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele,
- prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze,
- prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil,
- prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě dohody o předplatném a prodej knih nedodávaných v ochranném obalu,
- poskytnutí ubytovacích služeb pro jiný než ubytovací účel, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času a podle které se prodávající zavazuje poskytnout tyto služby v dohodnutém čase nebo ve sjednané lhůtě,
- poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud jeho poskytování bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
- dodání zboží a/nebo části zboží, které prodávané v ochranném obalu, pokud kupující tento obal rozbalil a/nebo byl dodán porušen.
- V případě platného a účinného odstoupení od smlouvy je dodavatel povinen vrátit zákazníkovi cenu zaplacenou za zboží nejpozději ve lhůtě 15 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.
- Zákazník si své právo na odstoupení od smlouvy může uplatnit v souladu s platnou legislativou písemně nebo elektronickou poštou na adrese info@top-parfumy.cz. Telefonicky ani zasláním SMS zprávy právo na odstoupení od smlouvy uplatnit není možné.
- Vázanost nabídkou, stornování objednávky
- Dodavatel je vázán nabídkou včetně ceny zboží od potvrzení objednávky objednatelem až po uplynutí lhůty pro dodání, která byla dohodnuta se zákazníkem.
- Dodavatel má právo stornovat objednávku, pokud z důvodu vyprodání nebo nedostupnosti zboží ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v elektronickém obchodě, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak.
- O stornování objednávky bude zákazník prokazatelně informován emailem, dodavatel mu bez zbytečného odkladu vrátí uhrazenou částku za objednané zboží.
- Odpovědnost za vady a záruka
- Záruka dodavatele za prodané zboží se řídí ustanoveními Občanského zákoníku a začíná běžet od převzetí věci zákazníkem. Záruční doba je 24.měsíců.
- Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena výhradně pro spotřebitele, nikoli pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČO).
-
Zákazník reklamuje vady zakoupeného zboží u dodavatele písemně na adrese dodavatele: info@top-parfumy.cz. K reklamaci kupující zároveň předkládá fakturu.
-
Vzorový formulář oznámení o odstoupení od smlouvy je také k dispozici na webové stránce prodávajícího, nebo spotřebiteli v případě vyžádání bude odeslán e-mailem nebo poštou.
- Nárok na uplatnění záruky u prodávajícího kupujícím zaniká:
-
neoznámením zjevných vad při převzetí zboží a sepsáním protokolu s přepravcem o množstevních vadách, mechanickém poškození zboží,
-
uplynutím záruční doby zboží,
-
mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícím,
-
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí,
-
neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží,
-
poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s běžnou praxí, obecnými zásadami, technickými normami nebo předpisy platnými v ČR,
-
poškozením zboží neodvratitelnými nebo nepředvídatelnými událostmi,
-
poškozením zboží náhodnou zkázou a náhodným zničením,
- neodborným zásahem, poškozením při dopravě (pokud kupující neuplatnil reklamaci při převzetí a nepředložil zápis sepsaný s kurýrem o vadách)
-
zásahem do zboží k tomu neoprávněné osoby.
-
- Informace o alternativním řešení sporu online (RSO) pro e-shop
- Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým Prodejce vyřešil jeho/její reklamaci nebo pokud je přesvědčen, že Prodejce porušil jeho/její práva, může se obrátit na Prodejce se žádostí o nápravu. Pokud tuto žádost o nápravu Prodejce zamítne, jeho odpověď je negativní nebo na žádost nezareaguje do 30 dnů od jejího odeslání, může Spotřebitel podat návrh na započetí alternativního řešení sporu podle ustanovení paragrafu 12 zákona č 391/2015 Z. z., o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů.
- Příslušný orgán pro alternativní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce nebo jiný odpovídající pověřený právnický subjekt zapsaný v seznamu orgánů pro alternativní řešení spotřebitelských sporů vedený Ministerstvem prumyslu a obchodu České republiky (seznam je k dispozici na adrese www.coi.cz). Spotřebitel si může vybrat, na který z výše uvedených orgánů pro alternativní řešení spotřebitelských sporů se obrátit.
- Pokud spotřebitel chce podat návrh na alternativní řešení sporu, může využít online platformu pro řešení sporů, která je k dispozici na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Prodávající tímto zároveň informuje spotřebitele, o možnosti individuálního podávání žádosti, návrhů, podnětů a pokusů o předejdění sporů elektronicky na emailovou adresu: info@top-parfumy.cz
-
Podmínky dodání zboží
-
. Pokud nebylo dohodnuto jinak, dodavatel se zavazuje zboží dodat nejpozději do 7 pracovních dnů od emailového odsouhlasení objednávky zákazníkovi.
- Při dodání zboží kurýrem se zákazník zavazuje otevřít doručenou zásilku před kurýrem a zjistit, zda je její obsah kompletní a nepoškozený. V případě, že zjistí nekompletnost nebo poškození zásilky, sepíše o tom spolu s kurýrem zápis. Reklamaci může uplatnit přímo u doručitele zásilky a potvrdit ji emailem. Zákazník je povinen ihned po doručení zásilky zboží zcela vybalit a zjistit, zda není mechanicky poškozeno. V případě mechanického poškození se zavazuje neprodleně informovat dodavatele. Na pozdější reklamace mechanického poškození, zjevného při převzetí a vady množství se nebude přihlížet.
- V případě, že zákazník zjistí skrytou vadu po převzetí zboží a z toho důvodu, že vada nebyla vizuálně viditelná při převzetí nesepsal zápis o vadě zboží při převzetí, může takovou skrytou vadu, která nebyla při převzetí viditelná, reklamovat u dodavatele do 3 dnů od převzetí zásilky písemně na adrese dodavatele: info@top-parfumy.cz. V případě uznání reklamace dodavatelem, tento na své náklady zajistí převzetí zásilky a reklamaci vyřídí podle reklamačního řádu.
-
Pokud zákazník bezdůvodně odmítne převzít řádně dodávané zboží, je povinen dodavateli uhradit náklady, které mu vznikly při pokusu o doručení zboží zákazníkovi.
-
-
Zpracování osobních údajů
Více informací o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- FORMULÁR
Znění Všeobecných obchodních podmínek je účinné od 20.11.2021